Nieuwe dierenambulancedienst Z-Vlaanderen

Toegevoegd: 01-10-2008, 22.17 uur
TERNEUZEN - De Dierenbescherming is voor een nieuwe dierenambulancedienst in Zeeuws-Vlaanderen op zoek naar vrijwilligers.

De Dierenbescherming is bezig met het opzetten van de nieuwe dienst, die zorg zal dragen voor het vervoer van zieke en gewonde dieren naar dierenartsen en opvangcentra.

De dierenambulance zoekt vrijwilligers die flexibel inzetbaar zijn, ook in de weekenden willen werken, graag in een team werken, gek op dieren zijn en in het bezit zijn van een rijbewijs. Elke vrijwilliger krijgt een cursus dieren-EHBO en heeft daarnaast de mogelijkheid tot het volgen van aanvullende cursussen.

De Dierenbescherming zal op zaterdag 4 oktober tijdens een open dag van het dierenasiel aan de Evertsenlaan 86 in Terneuzen aanwezig zijn om mensen kennis te laten maken met de dierenambulance. U bent tussen 11.00 en 16.00 uur van harte wlekom.

Voor meer informatie over het werk van de dierenambulance kunt u kijken op www.zeeland.dierenbescherming.nl, bellen met 0118-390572 of mailen naar [email protected].

Rooieco (3-10-2008 om 12:09)
Hallo winkelman: kunt u uitleggen wat u precies bedoelt? Ik snap uw reactie niet zo.
W. Richardson (3-10-2008 om 11:41)
Er is een dierenambulance op zeeuws-vlaanderen. Te weten...dierenambulance zvl. Met een man die zijn hart voor dieren op de juiste plaats heeft zitten "aan het hoofd". Waarom moet er dan een andere gecreeerd worden? De logica ben ik kwijt. Om over de EXTRA kosten maar niet te spreken.
O.winkelman (2-10-2008 om 16:20)
Erg jammer dat een organisatie die zich bescherming noemt en over zeer veel geld beschikt de bestaande ambulance laat stikken dus. Eigenlijk is dit gewoon een schande en verkwist geld