Sinterklaas weer veilig aangekomen

Toegevoegd: 17-11-2008, 09.27 uur
Sinterklaas weer veilig aangekomen

MIDDELBURG - Sinterklaas is weer in het land. Zaterdag maakte hij al een snelle tour langs diverse plaatsen, waaronder Middelburg, Vlissingen, Brouwershaven, Burgh Haamstede, Sluis, Terneuzen, Zierikzee, Yerseke, Sint-Annaland en Sint Philipsland.

In Middelburg stond de Van Dixhoornbrigade paraat om ouders en kinderen te waarschuwen wanneer zij te dicht bij het water kwamen. De reddingsbrigade had ook twee boten ingezet om vanaf het water alles in de gaten te kunnen houden. Gelukkig hoefde er niemand te worden gered.

De aankomst van de stoomboot in Vlissingen was spectaculair. Op het moment dat de pakjesboot de Koopmanshaven binnenvoer, steeg er rook op vanuit het schip. De Vlissingse jeugdbrandweer voorkwam erger, waarna Sinterklaas kon beginnen aan een rondgang door de binnenstad.

Meer sinterklaas? Kijk op www.sintenpietweb.nl!

Simon (19-11-2008 om 17:42)
Het werd nauwlettend in de gaten gehouden door de vrijwillige leden van de reddingsbrigade. Dus geen zorgen!
K (18-11-2008 om 18:22)
Het valt mij op de foto's op dat er geen hekken of andere dingen die mensen tegen kunnen houden langs de kades staan,stonden deze er wel is de kans dat mensen in het water vallen vele malen kleiner. voorkomen is beter dan geneezen
Simon (18-11-2008 om 15:36)
Waar zou Middelburg toch zonder reddingabrigade zijn :d