Lichaam vermiste matroos (28) gevonden

Toegevoegd: 07-12-2008, 17.06 uur
Lichaam vermiste matroos (28) gevonden
BRUINISSE - Het lichaam van de 28-jarige vermiste matroos is gevonden. Dat heeft het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) zondag bekend gemaakt.

Leden van de Stichting Opsporingsapparatuur Drenkelingen (SOAD) uit Urk zochten zondag samen met vrijwilligers van de KNRM op het water naar de sinds dinsdagochtend vermiste man.

Rond 15.15 uur werd het levenloze lichaam van de man ter hoogte van de Krammersluizen onder water aangetroffen. Het lichaam is overgedragen aan de waterpolitie. Die doet nader onderzoek naar het te water raken van de matroos.

Marieta (8-12-2008 om 14:08)
Hij was nog erg jong, sterkte voor de nabestaande, en allen die van hem hielden. gecondoleerd,
Engeltje (8-12-2008 om 07:45)
Wat erg ik wens de nabestaande veel sterkte toe met dit grote verlies.
Natascha (8-12-2008 om 00:00)
Jeetje, dit is echt erg zo jong. Gecondoleerd voor de nabestaande en veel sterkte de komende tijd.
Paul (7-12-2008 om 21:25)
Heel erg dit. Wel complimenten aan politie en andere betrokken instanties,dit getuigd van vakmanschap en volhardendheid. Sterkte voor iedereen die ermee te maken heeft.
Meelevende (7-12-2008 om 21:17)
Sterkte toegewenst aan zijn familie/ vriendin (kinderen?). Haal kracht uit de herrinneringen die jullie van hem hebben!
Dietmar (7-12-2008 om 20:43)
Veel sterkt voor de nabestaanden voor dit verlies en nog zo jong