Meisje vast in auto bij ongeluk Clinge

Toegevoegd: 03-02-2009, 22.31 uur
CLINGE - Bij een eenzijdig ongeluk in Clinge is dinsdagavond één persoon bekneld komen te zitten. In totaal raakten twee personen gewond.

Een 18-jarige automobilist uit de gemeente Hulst reed rond 17.30 uur over de Woesteijnestraat in de richting van Clinge. Hij werd afgeleid door zijn mobiele telefoon en raakte rechts in de berm.

De man corrigeerde te fel waarna hij over de weg naar links op rijbaan voor tegemoetkomend verkeer terechtkwam en daar in de berm met rechtervoorzijde tegen boom belandde. Een 17-jarige passagiere uit dezelfde gemeente raakte bekneld en moest uit de auto worden gehaald.

De bestuurder zelf liep rugklachten op. Ze zijn beiden naar het ziekenhuis in Terneuzen gebracht.

Sandra (9-2-2009 om 17:16)
Door een gsm is heel erg dom mja. Ik ken die mensen jammer genoeg is mijn beste vriendin ik schrok er wel van.
Pompier2 (5-2-2009 om 15:41)
Ik wil van deze topic geen galbak maken, maar de kazerne Nieuw-Namen is al vaker, al dan niet, benadeeld t.o.v. Hulst. Hoe en waardoor is aan de leiding. Feit is dat NN er bij had kunnen zijn. Klaar! Laten ze er nu echt is iets aan doen.
Brw (4-2-2009 om 17:57)
Sterkte voor de slachtoffers. en voor de pompierkes: denk niet dat er geslapen wordt op de ac aangezien er in de melding voor de brandweer 's gravenstraat clinge stond (brw hulst). en als dan later blijkt dat het in de woestijnestraat is (brw n. namen) dan zou ik zeggen helaas volgende keer beter.
Brandweerman (4-2-2009 om 09:43)
Allereerst beterschap aan de personen in kwestie, is het belangrijkste dat die zsm geholpen worden. Voor wat betreft de brandweer: Zou het aan de AC liggen?? Denk eerder aan de beleidsmakers van diezelfde brandweergemeente..!! Die bepalen wanneer en wat er naar een 'adres' toe moet.
Christian (4-2-2009 om 08:54)
Altijd weer dezelfde problemen! zorg gewoon voor je gaat rijden dat je mobieltje uit staat
Pompier2 (4-2-2009 om 08:32)
Dat is inderdaad spijtig! Zou toch beter gecoördineerd moeten worden. Ik hoop voor de slachtoffers dat het toch goed uitgepakt is. En zoals mijn voorganger zegt: "elke seconde telt"