School ontruimd na brand in wc

Toegevoegd: 12-02-2009, 13.09 uur
School ontruimd na brand in wc
Door: Manfred Berrevoets
TERNEUZEN - Het Zeldenrust-Steenlandcollege aan de Zeldenrustlaan in Terneuzen is donderdagmiddag ontruimd na een brand in de toiletten.

De brand werd even na half één ontdekt in de herentoiletten en is door omstanders geblust. De brandweer is ingezet om de controleren of het vuur volledig was gedoofd. Met behulp van een warmtebeeldcamera is gekeken of de brand zich niet via het systeemplafond had verspreid.

De school is na het ontdekken van de brand gelijk ontruimd. De leerlingen hebben voor de rest van de dag vrij gekregen. Stichting Salvage is ingeschakeld om de schade te beoordelen.

Anoniempje2 (15-2-2009 om 11:24)
Idd Sandra.. :p maar toen we vrijdag op shool kwamen rook het er erg naar schoonmaakmiddellen :S om van te kotsen
Sandra( moeder van een leerling) (13-2-2009 om 11:16)
Reactie op brand in de kleuterschool. Ik denk dat je een beetje met je tijd mee moet gaan, dit zijn allemaal pubers met msn en sms, en als je dan een reactie wil geven doe het dan over het onderwerp. En als je anders niks te doen heb, zoek een hobby!
Terneuzense (13-2-2009 om 08:33)
Het is verstandig om een alarm altijd serieus te nemen ook al zijn er tig valse alarmen geweest in het verleden, beter voor niks naar buiten dan dat er daadwerkelijk een grote brand is en iedereen maar blijft zitten met alle ernstige gevolgen van dien.
Brand in kleuterschool (13-2-2009 om 01:35)
Als je de taalkunde/grammatica in de berichtjes hier ziet, dan had de kop van het bericht volgens mij moeten luiden: "Kleuterschool ontruimd na brand in wc". Jeetje, de meesten hier hebben nog een lange weg te gaan voor ze een voldoende voor Nederlands zullen krijgen.
ZSCleerling (12-2-2009 om 22:15)
Ja dOh natuurlijk blijft iedereen binnen met een alarm...je kan toch moeilijk massaal naar buiten rennen, daarbij is het altijd direct duidelijk wat de oorzaak van de melding is, wat altijd loos alarm blijkt te zijn...en wanneer het echt alarm is gebeurt er wat er vandaag gebeurde.
Hans - een instituut (12-2-2009 om 20:50)
De laatste keer dat ik me herinner dat het brandalarm afging waren we tosti's aan het bakken in de A.15. Oh, the good ol' days.