Roeiboot gestolen in Sint Annaland

Toegevoegd: 26-02-2009, 15.47 uur
Door: Laurens Jobse
SINT ANNALAND - Tussen dinsdagochtend 06.00 uur en dinsdagavond 23.00 uur is, vanaf een niet afgesloten bedrijfsterrein aan de Veilingweg in Sint Annaland een roeiboot weggenomen.

De roeiboot heeft een waarde van enkele honderden euro's.

@Lily (28-2-2009 om 18:33)
Lily, ik werk hard wat best vermoeiend is, maar ook kijk ik goed rond me heen. En dan zie ik weleens mensen die niet zo hard werken, en juist gaan jatten omdat ze nog niet moe zijn, en omdat ze niets hebben. Maar dat is niet vreemd als je niet werkt he. Niet werken, dan ook niet roeien toch?
B. (28-2-2009 om 10:26)
Lily,iedereen die minder heeft mag jatten?Ik ken honger,ik heb nooit gejat!Ze kunnen eerlijk hun geld verdienen.Na 5 jaar ellende heb ik het nu redelijk alles op een eerlijke manier bereikt zonder hulp maar wel 2 kids.Een ander mag dat nu van mij afnemen omdat hij minder heeft dan mij?Denkhet niet!
Kees (27-2-2009 om 15:16)
Natuurlijk zonder motor Henk, Anders noemen ze dat een motorboot.
Henk (27-2-2009 om 14:46)
Roeiboot zonder motor?
Lily (27-2-2009 om 11:59)
Er zijn toevallig nog heeeel veel mensen in nederland die honger lijden buiten hun schuld om,kijk eens een keer GOED om je heen,dan zie je het MISSCHIEN eens.Daar moet je echter wel even de moeite voor doen he,als dat niet te vermoeiend is voor je natuurlijk meneer van de roeivereniging.
Roeivereniging (27-2-2009 om 00:26)
Dat is dan door iemand gebeurt die graag wil roeien, maar geen roeiboot wil kopen. Hij laat liever iemand anders werken voor zijn roeiboot. Zeker te weten iemand van de roeivereniging.