15-jarige jongen gewond na aanrijding

Toegevoegd: 04-03-2009, 11.51 uur
Door: Anne Goudzwaard

VLISSINGEN - In Vlissingen is dinsdagavond rond 19.50 uur een 15-jarige Vlissinger gewond geraakt toen hij op een bromfiets reed zonder bromfietscertificaat.

De jongen reed met slechte verlichting, zonder verzekering en een geschorst kenteken door rood licht. Hij is tevens nog maar 15 jaar, dus niet bevoegd om op een bromfiets te rijden.

De scooterrijder kwam op de kruising Nieuwe Vlissingseweg / Sloeweg in aanrijding met een 48-jarige automobilist uit de gemeente Veere.

De jongen moest ter observatie een nacht in het ziekenhuis blijven.

Jan van Souburg (5-3-2009 om 17:46)
@Gorbatshovsk, als de politie die schoffies te hard aanpakt worden ze geschorst of ontslagen. En sinds wanneer is het de taak van de politie om die schoffies op te voeden?
Matthijs (4-3-2009 om 21:41)
Ken (via,via) het slachtoffer, de automobilist, die vertelde dat de dader, de scooterrijder, na het ongeval eerst wou vluchten. Ondanks dat hij met z'n harses door de voorruit was geknalt. Maar waarschijnlijk wist hij dat ie niet ver ging komen. Laat hem maar werken totdat alle schade is betaald.
Marcel (4-3-2009 om 18:45)
Gorbatshovsk (4-3-2009 om 13:36)
@ heleen politie doet tegenwoordig niet veel nuttigs meer in deze tijden
Cor van Leeuwen (4-3-2009 om 13:24)
UIteraard niet goed te praten zoiets, maar denk dan altijd weer terug aan mijn eigen jeugd en heb ook dingen gedaan die echt niet mochtten, helaas treft deze jongen de pech dat alles tegelijk komt, gelukkig is hij er zelf nog goed vanaf gekomen en die schade zal ongetwijfeld wel geregeld worden.
Heleen (4-3-2009 om 12:47)
Nog erger...je zal als automobilst deze knaap doodrijden. Dat vergeet je nooit en blijft je leven lang aan je knagen. Terwijl deze knaap niet eens op een scooter mocht rijden. En dit ongeluk dus niet had hoeven gebeuren. Blijven controleren en streng optreden politie Zeeland!