Vrouw (66) overleden na ongeval

Toegevoegd: 07-09-2009, 21.48 uur
SLUIS - Een Belgische vrouw is overleden aan de gevolgen van een noodlotting ongeluk gisteren in Sluis. Dat heeft de politie vanavond bekend gemaakt.

De vrouw, een 66-jarige uit Knokke-Heist, maakte deel uit van een groep fietsers, bestaande uit 26 personen die vanaf Sluis rond 16.35 uur over de Parmabrug in de richting van het Jaagpad reden.

Over de brug volgt een scherpe bocht naar links het fietspad op, wat aansluiting geeft op het lager gelegen Jaagpad. De 66-jarige vrouw nam de bocht te ruim en reed het talud af. Ze viel twee meter naar beneden en kwam op haar achterhoofd terecht. Twee ambulances en de Medische Urgentie Groep (MUG) uit België kwamen ter plaatse.

De vrouw werd zwaargewond naar een ziekenhuis in Brugge gebracht. Daar is zij echter rond 20.00 uur aan haar verwondingen overleden.

Jordy (8-9-2009 om 20:18)
Oma rust zacht ik zal altijd aan je denken
Vonck (8-9-2009 om 18:45)
Heel veel sterkte aan de nabestaanden..
Sluissenaar (8-9-2009 om 13:34)
Engeltje (8-9-2009 om 10:42)
Zeeuw dit zeg je toch niet waar slaat dit op!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil de nabestaande van de vrouw heel veel sterkte toewensen na dit noodlottig ongeval. Petje af voor de ambulanceteam dat zij zo snel te plekke waren. Veel Sterkte
Claudia (8-9-2009 om 10:08)
Wat verschrikkelijk triest.. sterkte voor de nabestaanden.
Danielle (8-9-2009 om 07:11)
Waarom word er bij zo een scherpe bocht niet een soort vangrail gezet? als je daar 2 meter naar beneden kan vallen is dat een gevaarlijke bocht misschien gaan nu de ogen open bij de gemeente dan? het is ook echt zoals altijd er moeten eerst doden vallen eer ze wat gaan doen eraan