Man overleden na botsing boom Wolphaartsdijk

Toegevoegd: 18-03-2010, 09.35 uur
WOLPHAARTSDIJK - Bij een ongeluk in Wolphaartsdijk is vannacht een 33-jarige man uit de gemeente Noord-Beveland om het leven gekomen.

Volgens de politie raakte de automobilist rond 04.25 uur van de weg op de Nieuwedijk en botste hij vervolgens tegen een boom. De auto krulde om de boom.

Brandweerwagens uit Goes en Wolphaartsdijk werden opgeroepen om de man, die ter plekke overleed, te bevrijden. De man zat dusdanig ernstig bekneld dat het slachtoffer bij een bergingsbedrijf uit de auto is geknipt.

Het is nog niet duidelijk wat de oorzaak is van het fatale ongeval.

Jan (20-3-2010 om 13:31)
Opmerkelijk ongeluk! Maar moet toch wel een duidelijke oorzaak zijn?
Moniek (19-3-2010 om 21:17)
Houd je aan de snelheid die is aangegeven... Dag en nacht! Sterkte voor de nabestaanden.
Martin (19-3-2010 om 18:00)
Gekeken bij de boom en de weg. Geen remsporen te zien en vol tegen de boom gegaan. Een uurtje geleden weer naar Wdijk leek het er op dat er ook anderen zijn die er geen zin meer in hebben. Op nog geen 20 meter van de boom werd ik door 2 auto's ingehaald over de dubbele doorgetrokken streep.
Robin (19-3-2010 om 06:06)
Medeleven met familie en bekenden. Maar te hard rijden is makkelijk daar , en dan ligt ongeluk niet meer in zo een klein hoekje.
Frankrijk (19-3-2010 om 00:07)
33... veel te jong om te gaan... rust zacht!
Ano (18-3-2010 om 21:47)
Oorzaak: te hard rijden en geen poging gedaan tot remmen... ik was erbij