Geen files

Brandweerman Rene Kuyt overleden

Toegevoegd: 13-03-2009, 10.24 uur
Brandweerman Rene Kuyt overleden

MIDDELBURG - René Kuyt, schrijver van diverse brandweerboeken en oud-brandweerman uit Vlissingen, is donderdagavond overleden. Dat is te lezen op de website van het brandweerkorps Helmond.

Kuyt woonde jarenlang in Vlissingen. Hij begon op zijn twaalfde bij de jeugdbrandweer in Vlissingen. Op zijn achttiende stroomde hij door naar de vrijwilligers. In 1995 startte hij als beroeps bij het brandweerkorps in het Noord-Brabantse Helmond. Hij bleef echter verbonden met Vlissingen en trouwde daar zelfs in 2005.

Bij de Helmondse brandweer was hij plaatsvervangend teamleider van de C-ploeg. Ook was hij vrijwillig teamleider en bevelvoerder bij de post Brandevoort bij hetzelfde korps.

Kuyt overleed op 35-jarige leeftijd in zijn thuissituatie. Op deze website is een online condoleanceregister te vinden.

Zie ook:
- René Kuyt komt met vierde brandweerboek (01-10-2007)

Meral Gümüs (14-3-2009 om 13:21)
Lieve Rene, waarom nou jij? Het is zo onverwacht...Ik kwam vroeger zo vaak bij jouw pa en ma...het was altijd Rene voor en Rene na...daarom is dit zo oneerlijk, ook tegenover Petra...Ik wens ze dan ook alle sterkte toe in deze zware periode. Hou van jullie! Lieve Rene rust zacht......Meral
Bax (14-3-2009 om 02:51)
@thera, gezien zijn leeftijd en beroep vroeg ik me af of het daarmee verband houd. Interesse tonen in iemand heeft juist alles te maken met respect en fatsoen.
Eralp gumus (13-3-2009 om 23:13)
Ik wens je ouders en je vrouw alle sterkte en kracht die ze maar kunnen gebruiken!!!!!! Zal nog vaak aan onze jeugd terug denken! We zullen er altjd voor je ouders zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thera (13-3-2009 om 17:44)
Heel veel sterkte gewenst voor alle nabestaanden en bekenden. Hij was veel te jong om te gaan maar dat hebben we helaas niet in de hand. Bax, een beetje fatsoen/respect is wel op zijn plaats in zo'n situatie, als je de man niet kent heb je er geen meerwaarde aan om reden ván te weten.
Ano (13-3-2009 om 17:38)
Kende zijn ouders! zijn moeder is een nicht van mijn moeder en ik woon in zijn voormalige ouderlijke woning! ik wens deze lieve mensen en andere familie en bekenden heel veel sterkte met dit verlies! only the good die young!
Henk boers (13-3-2009 om 17:27)
Veel stekte met ales