1 file van totaal 3 km

Weer Middelburgse heg in brand gestoken

Toegevoegd: 02-04-2009, 09.47 uur
Weer Middelburgse heg in brand gestoken

MIDDELBURG - In Middelburg is woensdagavond wederom een coniferenhaag in brand gestoken. Dit keer woedde de brand erg dicht bij een woning.

De afgelopen tijd zijn in Middelburg meerdere heggen in vlammen opgegaan. Telkens was brandstichting de vermoedelijke oorzaak. Woensdag was het rond 21.40 uur raak in de Johan Wilhem Thibautstraat.

Toen de brandweer arriveerde hadden omwonenden het vuur in het doodlopende straatje al volledig gedoofd. Daarmee kon voorkomen worden dat het vuur oversloeg naar een naastgelegen houtopslag, direct naast een woning. De politie heeft ook deze zaak in onderzoek.

Hendrikjan (4-4-2009 om 00:02)
Daders bestraffen voor brandstichting en alle schade laten betalen, geen slappe taakstraf a.u.b. Het zal je heg maar wezen.........
Zoopz (2-4-2009 om 11:45)
De coniferen pyromaan slaat weer toe.
O (2-4-2009 om 11:44)
Ziekelijk gewoon! is de dader[s] niet op heterdaad te betrappen, de zoveelste keer dat dit gebeurd,hoop dat de dader snel wordt opgepakt en z`n verdiende straf krijgt.
Edwin verdonk (2-4-2009 om 10:17)
Hoop dat de politie ze snel vindt, die bevindelijke jongeren. Thuis braaf, en op straat losgeslagen tuig.
ABSURD (2-4-2009 om 10:09)
Het is toch vreselijk dat elke keer iemands eigendommen vernield worden. Nu maar hopen dat ze deze daders snel pakken!
@MBG (2-4-2009 om 10:02)
Alweer een hegbrand moeten we niet meer controleren om dit te voorkomen