Gewonde bejaarde aan lot overgelaten

Toegevoegd: 16-04-2009, 18.33 uur
KAPELLE - De politie is op zoek naar getuigen van een aanrijding in Kapelle waarbij een onbekende een 84-jarige fietsster aan haar lot heeft overgelaten.

De vrouw werd op zaterdag 28 maart om 16.10 uur aangereden op de Stationsstraat. Ze kwam ten val en brak haar heup. De betrokken bromfietser is helaas niet gestopt. Hij/zij reed op een opvallend (donker)bordeauxroodkleurig (brom)scooter, met veel chroom bij de wielen en aan de achterzijde.

Getuigen van dit ongeval of mensen die menen iemand te kennen met een dergelijke scooter, worden verzocht contact op te nemen met de politie via 0900-8844.

Francois Hoogstrate (18-4-2009 om 00:06)
Doorrijden na aanrijding is een misdrijf! Iemand aan zijn lot overlaten die in nood verkeerd is tevens een misdrijf. Het vinden van deze etterbakken is moeilijk zonder kenteken of ander duidelijk signalement, maar als ze gepakt worden dan hebben ze zeker een dik probleem hoor!
Marjoke (17-4-2009 om 20:04)
Als men weet wie het is, gewoon hier op deze ssite met naam en toenaam neerzetten. Das 1. En daarna alle schae laten betalen. Das 2. En ten drde, laat hij of zij de bejaarde dame maar verzorgen totdat die mevrouw geheel hesteld is.... Belachelijk en super asociaal dat doorrijden na een aanrijding
Kapellenaar (17-4-2009 om 00:34)
Vooral erg dat dit NU pas in het nieuws komt. Ongeluk van 2 weken geleden, heb vast door het dorp gereden maar weet echt niet meer wie ik tegen ben gekomen. Als men het een week later of dag later gelijk in het nieuws brengt scheelt dit enorm veel... raar raar
Dirk (16-4-2009 om 19:53)
Tsjonge, wat een held. Hoe krijg je het in je botte kop om zó aso te zijn!!!!
B. (16-4-2009 om 19:25)
Nou mevrouw, heel veel beterschap! Dat duurt even voor u hersteld bent. Dan nog doorrijden na een aanrijding, NOOIT doen! Dit is zo ASO!
Inge (16-4-2009 om 19:24)
Erg a-sociaal om deze mevrouw zo te laten liggen. Er wordt veel gepraat over normen en waarden maar de praktijk is wat ver te zoeken. Stiekem hoop ik dat deze dader zelf een keer voor z'n sokken wordt gereden en laat hem dan ook maar liggen.