Geen files

Doden en gewonde bij ongeluk

Toegevoegd: 15-05-2009, 06.47 uur
RITTHEM - Twee mannen zijn vannacht overleden nadat zij in ernstige gezondheidsproblemen waren gekomen bij een bedrijf aan de Europaweg Zuid in Ritthem. Een ander ligt nog in het ziekenhuis.

De drie mannen, waarvan nog geen personalia bekend zijn, waren rond 01.20 uur aan het werk in een oven toen zij onwel werden en buiten bewustzijn raakten. Volgens de politie is een tekort aan zuurstof daar vermoedelijk de oorzaak van.

Eén van de drie werd naar een ziekenhuis in Rotterdam gebracht. De twee anderen werden naar Vlissingen gebracht. Twee van hen zijn daar vanochtend overleden. Volgens de politie verkeert deze man voor zover bekend niet in levensgevaar.

Waardoor het zuurstoftekort in de oven precies is ontstaan is niet bekend.

R de Wild (15-5-2009 om 17:33)
Rust zacht collega;s het was echt schrikken toen we het hoorden! ook toen ik nog bij julie in het oven mee liep met de TD voor de stop! Sterkte aan de nabestaanden en het slachtoffer!!
Kevin (15-5-2009 om 17:19)
Aller eerst wil ik de na bestaande heel veel sterkte toe wensen na dit vreselijke ongeval... Ik zelf schrok er van toen ik hoorde op de radio, ik heb 3 jaar bij Thermphos gewerkt en ook in het ovenhuis gezeten, het is alert zijn daar en wegwezen als er alarm gaat, maar dit...is te erg voor woorden
Daniel Tomic (15-5-2009 om 16:34)
Nadat wij het trieste nieuws te horen kregen en de zeer aangeslagen collega,s uit de E ploeg haden ontmoet kan ik u vertellen dat het een zeermoeizame dag was en wil ik via deze weg fam vrienden en collega,s sterkte wensen met dit onbegrijpelijk en ondragelijk verlies. Ton,Ruud.........R.I.P.
Eric (15-5-2009 om 16:07)
Heb er geen woorden voor,vreselijk gewoon
Joost (15-5-2009 om 16:06)
Ik wens ALLE nabestaanden en collega's van de slachtoffers heel veel sterkte met het verwerken van dit drama.
Jetty Middelkoop (15-5-2009 om 15:52)
Mijn medeleven gaat uit naar de familie van de slachtoffers. Ik hoop dat het overlevende slachtoffer geen restschade overhoudt ! Mocht er trouwens daadwerkelijk sprake zijn van fosfine (of van koolmonoxide), dan is er sprake van vergiftiging en niet van zuurstofgebrek.