Doden en gewonde bij ongeluk

Toegevoegd: 15-05-2009, 06.47 uur
RITTHEM - Twee mannen zijn vannacht overleden nadat zij in ernstige gezondheidsproblemen waren gekomen bij een bedrijf aan de Europaweg Zuid in Ritthem. Een ander ligt nog in het ziekenhuis.

De drie mannen, waarvan nog geen personalia bekend zijn, waren rond 01.20 uur aan het werk in een oven toen zij onwel werden en buiten bewustzijn raakten. Volgens de politie is een tekort aan zuurstof daar vermoedelijk de oorzaak van.

Eén van de drie werd naar een ziekenhuis in Rotterdam gebracht. De twee anderen werden naar Vlissingen gebracht. Twee van hen zijn daar vanochtend overleden. Volgens de politie verkeert deze man voor zover bekend niet in levensgevaar.

Waardoor het zuurstoftekort in de oven precies is ontstaan is niet bekend.

Fia Witte (27-5-2009 om 11:46)
Middels deze weg wil ik iedereen bedanken voor hen steun bij het overlijden van mijn geleifde broer Ton Witte. Het is voor ons een grote troost dat er zo wordt meegeleefd.Dank jullie wel.
Sebastiaan postma (21-5-2009 om 22:05)
Ben zelf ovenbouwer van beroep zit zelf ook in dit soort ovens, daarom wil ik de nabestaanden veel sterkte toewensen.
Marscha sparidaens (19-5-2009 om 13:12)
Vrijdagmorgen rond 6.15 kreeg ik dit verschrikkelijke nieuws te horen. Er zijn geen woorden voor. Ik zal ze ontzettend missen. Leuke herinneringen blijven me bij. Ik wens dan ook alle familie vrienden en collega's heel veel sterkte toe met dit grote verlies.
Maurice (17-5-2009 om 22:26)
Ik wens familie, vrienden en collega's veel sterkte om dit verlies te verwerken!
Linda (16-5-2009 om 20:34)
Ik wil via deze weg alle nabestaanden en familie heel veel sterkte wensen met dit verlies.. Ongelovelijk dat je je man/vriend een kus geeft en zegt werkse maar niet meer terug komt! Heel veel sterkte..
Ingrid (16-5-2009 om 19:31)
Ik ben de schoonzus van Ruud, het is moeilijk te bevatten dat hij er niet meer is. wij vinden het heel fijn dat er zoveel goede reactie's zijn, bedankt