Treinverkeer plat door aanrijding

Toegevoegd: 20-05-2009, 20.35 uur

KLOETINGE - Het treinverkeer tussen Goes en Kruiningen-Yerseke ligt plat vanwege een aanrijding op het spoor.

Nabij de overgang Oostmolenweg werd rond 20.25 uur iemand gegrepen door een trein. Volgens de politie is het slachtoffer aan zijn/haar verwondingen overleden. Wat er precies is gebeurt is nog niet bekend.

Op het traject rijden geen treinen meer. Volgens Prorail moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten. Inmiddels heeft de NS bussen ingezet.

Kleintje colijn (26-5-2009 om 11:19)
Dank je willy, morgen gaat ze na haar rust plek verdriet blijft. Maar gelukkig niet meer voor haarzelf.
Willy (25-5-2009 om 09:03)
Voor Iwan, Henk en verdere Fam. Nooit gesproken woorden op het puntje van haar tong. Die jullie toebehoren maar die zij steeds verdrong. Woorden als glas zo breekbaar gebroken in haar mond. Voor eeuwig onuitspreekbaar omdat zij de moed niet vond! Sterkte de komende tijd. Willy
Zomaar iemand (23-5-2009 om 11:21)
Het is erg... (22-5-2009 om 21:51)
Het was een vrouw die het leven niet meer aan kon. Ze vond het mooi genoeg geweest en heeft letterlijk haar hoofd te ruste gelegd. Alle betrokkene wens ik alle sterkte toe...
1 (22-5-2009 om 19:02)
Ik ben een bekende van deze lieve vrouw en mensen die hier zomaar wat op zetten zonder te weten wat er is gebeurd vind ik echt diep triest!! zomaar een oordeel hebben echt ongelooflijk!! lieve r we missen je.
Kleintje colijn (22-5-2009 om 13:02)
Bedankt voor al uw reactie,s begrijpen doet men sommige dingen nooit het leed voor de machinist de getuigen mensen in de trein etc er blijft een gat wat we moeten vullen wij hopen dat ze de rust heeft gevonden die ze zocht. r.i.p. lieve schat iwan en henk