Slachtoffer brand 's-Gravenpolder overleden

Toegevoegd: 29-05-2009, 10.06 uur
Door: Laurens Jobse
'S-GRAVENPOLDER - De 33-jarige man uit Vlissingen, die zeer ernstig gewond raakte bij de brand op 14 mei in een bedrijfsverzamelgebouw aan de Spoorweg in 's Gravenpolder, is gistermiddag in een ziekenhuis in Leuven (België) overleden.

Bij de zeer grote brand in 's-Gravenpolder die 14 mei om 00.50 uur uitbrak werd een bedrijfsverzamelgebouw met daarin onder andere een garagebedrijf compleet vernietigd. Toen de brandweer arriveerde lag het slachtoffer in de omgeving van het complex op de grond en kwamen de vlammen al uit het gebouw. Het slachtoffer werd direct met spoed per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Antwerpen.

De gistermiddag overleden man is een periode werkzaam geweest als stagair bij het garagebedrijf in het complex. De man was op het moment niet meer werkzaam in het bedrijf en de eigenaar was niet op de hoogte van zijn aanwezigheid.

De man is na de brand niet meer aanspreekbaar geweest. De politie heeft hem niet kunnen horen over zijn aanwezigheid in het pand.

Zie ook:
- Zwaar gewonde bij zeer grote brand (14-05-2009)
- Politie start onderzoek naar zeer grote brand (14-05-2009)