Brandweerlieden IJzendijke gezocht

Toegevoegd: 09-06-2009, 10.04 uur
IJZENDIJKE - Het brandweerkorps van de gemeente Sluis is op zoek naar nieuwe vrijwilligers voor de kazerne in IJzendijke.

Door leeftijdsontslag, verhuizing en ziekte zijn er vacatures ontstaan. Volgens de gemeente is het uitbreiden van het team noodzakelijk om snel en slagvaardig hulp te kunnen blijven verlenen bij calamiteiten. De gemeente is daarom per direct hard op zoek naar nieuwe vrijwilligers.

Mensen tussen de 18 en 40 jaar die in of nabij IJzendijke wonen komen in aanmerking voor de job. Volgens de brandweer is het belangrijk dat geïnteresseerden enthousiast, sportief en gezond zijn. Ook moeten ze stevig in hun schoenen staan en over doorzettingsvermogen en verantwoordelijkheidsgevoel beschikken.

Mensen die informatie willen kunnen contact opnemen met Marc Cauwels via 0117-301674 of 06-27086835.