Wederom coniferenbranden in Middelburg

Toegevoegd: 15-06-2009, 10.03 uur
Door: Laurens Jobse
MIDDELBURG - Vannacht hebben er in een tijdsbestek van twee uur drie coniferenbranden gewoed verspreid over Middelburg.

De eerste coniferenbrand werd net na half één vannacht gemeld aan de Oostperkweg in Middelburg. Rond kwart voor twee was het raak in 't Zanddorp in Middelburg. Ook daar heeft de brandweer de brand geblust. Even na half drie werd er voor de derde keer in de nacht uitgerukt voor een coniferenbrand in Middelburg, dit keer aan de Noordweg in Middelburg.

De politie gaat uit van brandstichting. De branden worden onderzocht.

A3 (16-6-2009 om 12:59)
Het is blijkbaar erg gemakkelijk om coniferen in de brand te steken, erg brandbaar spul dus. Je kan je afvragen of ze niet verboden moeten worden!
Stille hint (16-6-2009 om 11:34)
Er zijn 2 verschillende groepen actief...
Marjolijn (16-6-2009 om 09:15)
Deze lui zitten zeer zeker om iets verlegen!. Waarschijnlijk krijgen ze thuis te weinig aandacht en zoeken de negatieve aandacht zo maar op! Vind het triest voor de gedupeerde, maar daar houden zij geen rekening mee! Jongens als je je zo verveeld men zoekt genoeg vrijwilligers!! doe iets nuttigs!
Inwoner (15-6-2009 om 20:30)
Waarom duurt het zo lang oordat er daadwerkelijk de dader(s) worden gepakt. Je kan er gewoon op wachten tot er slachtoffers vallen, de enige die er mogen vallen zijn de daders zelf. hopelijk maken ze een fout waardoor ze zelf in brand komen te staan.
Lau (15-6-2009 om 19:17)
Hoe is het mogelijk dat de politie dit tuig nooit te pakken krijgt? Is er 's avonds geen toezicht in Middelburg??
Marga (15-6-2009 om 16:21)
De schade is nog steeds bij coniferen gebleven, vannacht had het voor de dieren in het asiel anders kunnen aflopen. Fijn als je opgesloten zit en je verbrand levendig. Stelletje gestoorde idioten en nog laf ook! A-sociaal, stom geboren en nooit iets bij geleerd!