Politie waarschuwt voor asfalteerders

Toegevoegd: 08-07-2009, 17.48 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - Sinds enkele weken zijn er Engelse asfalteerders actief in Zeeland. De politie adviseert voorzichtig te zijn.

De mannen, die rijden in een gele Engelse asfalteermachine, gaan langs de deuren en bieden op zeer opdringerige wijze hun diensten aan. Aan deze niet altijd even goed uitgevoerde werkzaamheden hangt een heel hoog prijskaartje.

De politie raadt de inwoners aan heel behoedzaam en voorzichtig te zijn en als men in zee gaat met deze Engelse mannen en vooral vooraf waterdichte afspraken te maken.

Mecano (3-8-2009 om 23:00)
Bij ons zijn ze al enige tijd geleden ook aan de deur geweest... Het enige waar ze op gepakt kunnen worden is of ze een werkvergunning hebben. Lijkt me een wonder als ze dat hebben.... We kennen toch allemaal 'goedkoop is doorgaans duurkoop' ? Ze pakken de meesten op hun zuinigheid :-)
Zeeuw (3-8-2009 om 22:13)
Vandaag waren ze bij ons ook aan de deur. Gemeente sluis, een bordeaux rode dodge pickup met engels kenteken.
Joeri. (10-7-2009 om 23:59)
Ja, dit soort tuig heb je overal. Mensen die erin trappen reageren zeer impulsief, dat is namelijk logisch! Dus mensen die denken leuk te zijn om te zeggen dat je er niet moet intrappen: Als er van dat tuig aan je deur staat ben je overdonderd.
Mark korshuize (10-7-2009 om 16:17)
Je mag pas schieten als er op je geschoten word, je mag pas terug slaan als je klappen krijgt en zo zijn er nog veel meer voorbeelden je gaat er mee akkoord dus het is niet strafbaar pas als ze inderdaad de voet tussen de deur zetten dan zijn ze strafbaar en dan moet er meteen gebeld worden
Kelly (10-7-2009 om 16:10)
Ja Bep maar wij wonen niet op een hof en aangezien ze hele aardige verhalen vertellen ben je al de lul als je gaat luisteren. Zonder er iets achter te zoeken stink je er in en dan is het te laat ja, zal nu nooit meer gebeuren hoor. Ze komen heel aardig over, wisten wij veel!
Eddy (10-7-2009 om 14:41)
Wie zijn der dan dom , als jullie erin trappen . wie zijn er dan slimmer , woonwagenbewoners of jullie . nou al dit commetaar te geven geeft geen oplossing jullie zijn zelf de gene die erin trappe