Meisje gewond bij ongeval Oostburg

Toegevoegd: 08-07-2009, 22.07 uur
Door: Manfred Berrevoets
OOSTBURG - In de Lange Heerenstraat in Oostburg vond woensdag omstreeks 15.00 uur een aanrijding plaats waarbij een 17-jarige meisje uit de gemeente Sluis gewond raakte.

Een 75-jarige automobilist uit de gemeente Sluis reed over de parallelweg van de Lange Heerenstraat. De man wilde de hoofdweg opdraaien en moest hiervoor het brom-/fietspad oversteken. Hij zag daarbij het 17-jarige meisje dat daar op haar bromfiets reed over het hoofd.

Het meisje viel en liep rugpijn op. Zij is onderzocht door het ambulancepersoneel, maar hoefde niet naar het ziekenhuis.

Jos de Vos (10-7-2009 om 20:53)
Wat een onbenullige reactie van die Peter. Kan hij niet beter aan België verkocht worden? Zo'n opmerking heeft niets met het ongeval te maken daar dergelijke ongevallen overal (kunnen) gebeuren.
Peter (10-7-2009 om 18:22)
De zoveelse reden om zeeuws vlaanderen te verkopen aan de belgen
Marlies (10-7-2009 om 15:01)
Wat ontzettend dapper zeg als je op je 75e nog auto druft te rijden. Iedereen kan het overgekomen. \het heet niet voor niets ongeluk. Mensen denk alsjeblieft na hoeveel pijn woorden kunnen doen. Als het jezelf zou overkomen en je later de reacties zou lezen!! Zou akelig zijn he?
Jos (10-7-2009 om 09:15)
Juist Sluiskillenaar zou moeten weten dat een moment van onoplettendheid van alle leeftijden is. Hoe oud was die (andere) Sluiskillenaar ook al weer die precies 1 jaar geleden dat 15-jarige meisje uit Philippine doodreed..?
Philippinenaar (9-7-2009 om 22:35)
SLUISKILLENAAR je bent zeker vergeten wat er een jaar geleden gebeurt is op de langeweg.Als dit een 75 jarige was geweest had onze dorpsgenoot misschien nog geleefd,dus laten we ophouden met de discussie over leeftijd.Zie liever een man van 75 jaar dan een 20er over onze zeeuwsche wegen rijden.
Jaap Vergeer (9-7-2009 om 22:23)
75 hoeft niet bepaald oud te zijn in het verkeer. Maar je ziet weer: dat voorrang eerst gekregen moet worden voor je het kunt nemen. Een heer in het verkeer is tegenwoordig absoluut geen vrouw, die rijden net zo onbeschoft als jongens, zijn geëmancipeerd. rij zelf ook 40 000 in het jaar.