Groot politieonderzoek in Vlissingen

Toegevoegd: 16-07-2009, 23.46 uur

De video wordt ingeladen...

Door: Tim Koster
VLISSINGEN - De politie Zeeland is donderdagavond een groot politieonderzoek gestart naar aanleiding van een geweldsdelict aan de President Rooseveltlaan in Vlissingen.

Hulpdiensten kregen rond 21:55 uur een melding dat er op de kruising met de Bloemenlaan een bewusteloze man was aangetroffen. Hierop gingen ambulances ter plaatse welke meteen begonnen zijn met reanimeren. Wat er zich precies heeft afgespeeld is voor de politie nog onduidelijk. De politie heeft daarom ook een buurtonderzoek opgezet.

Volgens politiewoordvoerder Esther Boot zijn er wel al twee personen aangehouden die vermoedelijk iets met de zaak te maken hebben. De man is in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis waar voor zijn leven wordt gevreesd. De politie Zeeland zoekt getuigen welke contact op kunnen nemen via 0900-8844.

Division (17-7-2009 om 12:41)
Het is dus weer raak in Vlissingen. Ik praat niets goed, maar mensen die teveel zeuren moet je naar de randstad sturen. Daar gebeuren zulke dingen elke dag. In Zeeland zijn de mensen niets "gewend". Het is idd een probleem daar maar flats slopen is verplaatsen van het probleem. Je houdt het toch..
Scheldestraat (17-7-2009 om 12:41)
En maar klagen klagen klagen... is echt niet nieuw ofzo allemaal hoor,alleen deze burgemeester en de media schrijven er nu meer over. voor de rest is dit voor mij niet nieuw ofzo en voor een hoop andere mensen.
Middelburg (17-7-2009 om 12:22)
Helaas is het slachtoffer overleden iedereen heel veel sterkte
Middelburg (17-7-2009 om 12:18)
Helaas is het slachtoffer overleden Ik wil na bestaanden en verdere familie en kennisen veel sterkte toe wensen
.. (17-7-2009 om 11:31)
Heb gister de sirenes gehoord, woon daar vlakbij. Maar ben toch blij als ik weg ben uit die buurt.
Chris (17-7-2009 om 11:26)
Dit is nou het het resultaat is van het jarenlange, multi-culti softbeleid van de Gemeente en de voorgaande regeringen. Jammer dat de dienstplicht afgeschaft is. Ik ben er zelf ook niet slechter van geworden.