Twee personenauto's gestolen in Vrouwenpolder

Toegevoegd: 07-01-2006, 17.41 uur
Door: Politie Zeeland

VROUWENPOLDER - In Vrouwenpolder zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag tussen 23.00 uur en 7.30 uur twee soortgelijke diefstallen gepleegd.

In beide gevallen is er eerst in de woning ingebroken waarna de dieven met de gestolen autosleutels kans zagen de voor de deur geparkeerde auto’s te stelen. De inbraken vonden plaats aan de Schorrestraat en de Hofman de Rijkstraat te Vrouwenpolder.

De gestolen auto uit de Schorrestraat betreft een donkerblauwe Audi, type A6 sedan 2.4, en heeft als Nederlands kenteken 22PNDX. De auto die weggenomen is uit de Hofman de Rijklaan is een zwarte Audi, type A4/ RS4 300 pk, met Duits kenteken KRAW30.

Uit de woningen werden nog bankpassen, persoonlijke documenten, portemonnees en mobiele telefoons gestolen. De waarde van de gestolen voertuigen loopt in de tienduizenden euro’s.