Grote brand serre Gevangentoren Vlissingen

Toegevoegd: 19-08-2009, 05.40 uur
Foto 3 van 8

Oost-Souburger (19-8-2009 om 12:56)
Het is best mogelijk een straalkachel met kortsluiting! Maar brandstichting zou ik niet van opkijken! De toren had wel geheel kunnen afbranden. Op brandstichting moet een zware straf op staan, zodat ze zich wel zullen bedenken zoiets te doen! Zoals een dag in de "gevangentoren" opsluiten!!!
Eva (19-8-2009 om 12:54)
Vind het heel erg voor Jurben en het personeel! Net tijdens het hoogseizoen! Heel erg, het was zo'n mooie zaak met de vernieuwde serre! Ik wens ze dan ook heel veel sterkte en succes toe met het opbouwen van de serre! Groetjes Eva uit Vlissingen.
Martin (19-8-2009 om 10:55)
Jammer van de serre, maar vervangbaar. Hoop niet dat de oude toren zelf schade heeft, die is niet zomaar te vervangen.
Jan (19-8-2009 om 10:51)
Wat een verschrikkelijke ramp is dit voor de uitbater en zijn personeel, zo midden in het seizoen. wens alle betrokkenen veel sterkte toe met de wederopbouw
Robbert (19-8-2009 om 10:30)
Gelukkig is dit markante gebouw aan de boulevard (dwz de toren) zelf bespaard gebleven.
J.Francke (19-8-2009 om 10:12)
Nu de handel afgebrand is,kan misschien het gewone voetgangers terug komen,Dat is een stuk mooier wandelen.