1 file van totaal 3 km

Dode bij ongeval in IJzendijke

Toegevoegd: 23-08-2009, 05.18 uur

De video wordt ingeladen...

Door: Manfred Berrevoets
IJZENDIJKE - Bij een ernstig ongeval op de Willemsweg in IJzendijke is in de nacht van zaterdag op zondag een 22-jarige man uit de gemeente Terneuzen om het leven gekomen.

Het ongeval vond rond 3.25 uur plaats. De bestuurder reed over de N61 van IJzendijke richting Schoondijke toen hij in een bocht de macht over het stuur verloor. De auto kwam in een droge sloot tot stilstand. De bestuurder, een 21-jarige man eveneens afkomstig uit de gemeente Terneuzen, raakte bekneld in het voertuig en is door de brandweer bevrijd. Het slachtoffer is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.

De 22-jarige bijrijder werd door de klap uit de auto geslingerd en is ter plaatse overleden aan zijn verwondingen. De politie heeft ter plaatse een uitgebreid sporenonderzoek gedaan. De N61 tussen IJzendijke en Schoondijke is tijdens het onderzoek lange tijd afgesloten geweest.

Evelien (23-8-2009 om 19:54)
Ik wens de fam heel veel sterkte ook en die jongen ook. Een vriendin en ik waren er als eerste bij. Het was vreselijk. Er zijn gewoon geen woorden voor.
Cindy (23-8-2009 om 18:56)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden, je zal zo'n bericht weer maar thuis krijgen......zoiets vergeet je waarschijnlijk nooit meer
Laura & johnny (23-8-2009 om 18:14)
Rust zacht maatje, veel sterkte aan beide families en sander
Steven (23-8-2009 om 18:13)
Volgens mij klopt het toch echt niet dat de bestuurder 21 jaar is volgens mij is die toch 25 ? En priscilla jij staat ook weer vooraan in de rij als iemand is overleden triest!!!!!
Klaas (23-8-2009 om 16:05)
Vreselijk, maar is er een onderzoek gestart naar de gereden snelheid, klapband tijdens het rijden, een uitwijkmanouvre voor iets? wat is de oorzaak van al die verkeersdoden in Zeeuwsvlaanderen, vooral jonge mensen zijn het slachtoffer, sterkte aan allen.
Leonie (23-8-2009 om 15:48)
Verschrikkelijk !.. wij reden er in de buurt en zagen die auto in de sloot liggen, kippevel ! Ik wens iedereen veel sterkte