Dode bij ongeval in IJzendijke

Toegevoegd: 23-08-2009, 05.18 uur

De video wordt ingeladen...

Door: Manfred Berrevoets
IJZENDIJKE - Bij een ernstig ongeval op de Willemsweg in IJzendijke is in de nacht van zaterdag op zondag een 22-jarige man uit de gemeente Terneuzen om het leven gekomen.

Het ongeval vond rond 3.25 uur plaats. De bestuurder reed over de N61 van IJzendijke richting Schoondijke toen hij in een bocht de macht over het stuur verloor. De auto kwam in een droge sloot tot stilstand. De bestuurder, een 21-jarige man eveneens afkomstig uit de gemeente Terneuzen, raakte bekneld in het voertuig en is door de brandweer bevrijd. Het slachtoffer is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.

De 22-jarige bijrijder werd door de klap uit de auto geslingerd en is ter plaatse overleden aan zijn verwondingen. De politie heeft ter plaatse een uitgebreid sporenonderzoek gedaan. De N61 tussen IJzendijke en Schoondijke is tijdens het onderzoek lange tijd afgesloten geweest.

Melissa (23-8-2009 om 15:07)
Heel veel sterkte met het verlies! Ik zag deze jongen heel vaak bij mij in de straat rijden.
Vlissinger (23-8-2009 om 14:45)
Dat slaat nergens op Viasonne, als hij zijn gordel om had, had ie misschien nog geleefd. sterkte aan de nabestaanden
Henk (23-8-2009 om 14:24)
Ik wens de families veel sterkte
Snaakie (23-8-2009 om 13:54)
Hee maatje ik kan nog steeds niet geloven dat jij et bent.Nu kan je nooit meer mee gaan vissen.Nu kan je nooit meer mee gaan varen.Je was net zo goed op weg.Rust zacht kleine man.
Priscilla (23-8-2009 om 13:52)
Rustzacht Davy!! PFFFFFFFFFF
Meisje (23-8-2009 om 13:06)
Vaisonne: Heeft de bestuurder dit op zijn geweten?? Hoe weet je dat? Een ongeluk is snel gebeurt! Veel sterkte, voor de bestuurder en de familie van de overledene!!