Nieuwe jassen voor EHBO-vereniging Graauw

Toegevoegd: 11-01-2006, 21.14 uur
Door: BN/DeStem

GRAAUW – EHBO Vereniging Graauw heeft zes professionele warme jassen aangeschaft die de hulpverleners tijdens hun inzet herkenbaar maken en warm en droog houden.

De prijs van de jassen was een groot obstakel, maar dankzij een grote gift uit het winstbestemmingsfonds van de Rabobank Hulst-Nieuw-Namen heeft de vereniging de jassen kunnen aanschaffen. De kleine vereniging verzorgt onder andere ieder jaar de eerste hulp tijdens de jaarlijkse wielerkoers op het dorp.

Het weer kan de vrijwilligers dan parten spelen, vandaar de behoefte aan goede jassen. Maandag 16 januari presenteert het bestuur de ambulancejassen aan de leden tijdens de oefenavond in het Gemeenschapshuis te Graauw.