Jongen gewond bij autocross Geersdijk

Toegevoegd: 13-09-2009, 20.20 uur
Jongen gewond bij autocross Geersdijk
GEERSDIJK - Bij een ongeluk tijdens de autocross aan de Geersdijkseweg in Geersdijk is zaterdag een jongetje gewond geraakt.

Door nog onbekende oorzaak verloor rond 14.35 uur één van de deelnemers de macht over het stuur. Hij reed daarop in op een dranghek, waarachter een 9-jarig jongetje uit de gemeente Borsele stond te kijken. Het jongetje vloog door de klap naar achteren en was enige tijd buiten bewustzijn.

Volgens de politie kwam het kind na enige tijd weer bij. De jongen verklaarde geen pijn te hebben, maar werd ondanks dat toch even voor controle meegenomen naar het ziekenhuis. Daar bleek dat de jongen een hersenschudding aan het voorval had overgehouden.

Eugene Meerman (14-9-2009 om 19:01)
Namens de vrijwilligers van Same en SAZ (zeeuws vlaanderen) heel veel sterkte voor de betreffende jongen en zijn ouders. We zullen er alles aan doen , om herhaling van dit soort ongelukken te voorkomen. Ook ik ben hevig geschrokken van het gebeuren, met mij de collega vrijwilligers.
Richard (14-9-2009 om 18:57)
T was mn broertje !
Geersdijk (14-9-2009 om 16:17)
Ik was erbij, ik stond er recht op te kijken. Het zag er inderdaad ernstiger uit dan het is.
Cw de laat (13-9-2009 om 21:13)
Wat een vervelende ervaring was dat,gelukig was er snel hulp vande ehbo en de organisatie. jammer van dit ongeluk maar het kan gebeuren. Een geluk dat alles goed is afgelopen met die jongen!!