Dode en zwaargewonde bij botsing op N57

Toegevoegd: 14-09-2009, 15.49 uur

De video wordt ingeladen...

SEROOSKERKE (S) - Bij een zware aanrijding op de N57 bij Serooskerke (S) is vanmiddag één persoon om het leven gekomen. Een ander raakte zwaargewond.

Het ongeluk, een frontale botsing tussen twee personenauto's, vond rond 14.05 uur plaats nabij de Schelphoek tussen de kruisingen Stoofweg en Kraaijensteinweg. Eén van de auto's vloog door de botsing over een fietspad en botste daar tegen een boom. De andere auto kwam in de berm tot stilstand.

De brandweer rukte met meerdere voertuigen uit om de slachtoffers te bevrijden. De traumahelikopter verleende assistentie aan de ambulancedienst. Eén van de slachtoffers overleed echter ter plekke aan zijn verwondingen. Volgens de politie gaat het om een 88-jarige man uit de gemeente Veere. De automobilist die bekneld kwam te zitten in zijn auto betreft een 76-jarige man uit de gemeente Alblasserdam. Hij is in kritieke toestand opgenomen in het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam.

De Serooskerkseweg is enige tijd afgesloten geweest, omdat de technische recherche onderzoek naar de oorzaak van het ongeluk moest doen en omdat de voertuigen moesten worden geborgen.

Marlies (15-9-2009 om 13:12)
Ik vraag me werkelijk af hebben je niks beters te doen. Ik word van sommige reactie's zo moe. Iedereen SCHIJNT al te weten hoe het ongeluk is gebeurd, wie zijn schuld het is of er word met de vingertjes naar iedereen gestoken volgens mij hebben er veel mensen bijgesttaan omdat je het zo goed weten.
Anoniem (15-9-2009 om 12:34)
Helaas lees ik net dat de 2e persoon ook is overlede naan zijn verwondingen. Erg triest allemaal sterkte aan de nabestaanden
Marije (15-9-2009 om 12:08)
Er is wel degelijk ingehaald, de man in de zwarte bmw was mijn opa en is vannacht overleden. de man die inhaalde was gelijk overleden.
Eef (15-9-2009 om 10:55)
Ik wil mijn medeleven betuigen aan familie en nabestaanden en sterkte voor de zwaargewonde en de familie ervan.
Tatiana (15-9-2009 om 09:12)
Gevaarlijke wegen bestaan niet, situaties worden allemaal veroorzaakt door menselijke fouten !! Er zijn mensen onder invloed van drugs en medicijnen die niet meer kunnen anticiperen/inschatten wat de situatie is.Wegen en politie zijn puur derden, de bestuurder maakt fouten!
Ulstenaer (15-9-2009 om 08:21)
Sterkte voor de nabestaanden! en Mensen mensen mensen toch er staat niks in over dat die man heeft ingehaald! Een ongelukje zit in een klein hoekje en dan word er ook nog gedist dat de politie hun werk niet goed doet hmzz iemand te vaak bekeuringen gehad neem ik aan ?!