Dode bij ernstig ongeval in Axel

Toegevoegd: 18-10-2009, 10.54 uur

De video wordt ingeladen...

AXEL - Op de Hulsterseweg in Axel heeft zich vanochtend een zeer ernstig ongeval voorgedaan. Daarbij is een man om het leven gekomen. De politie heeft dat rond 14.30 uur tegenover deze site bevestigd.

De bestuurder van een personenauto reed rond 08.50 uur door nog onbekende oorzaak tegen een boom. Daarna is de auto van het talud gereden en, gedeeltelijk in het water, tot stilstand gekomen. De brandweer, de traumahelikopter en twee ambulances werden opgeroepen om hulp te verlenen.

Duikers uit Goes werden ter plekke gevraagd omdat niet duidelijk was of er wellicht een inzittende in de sloot terecht was gekomen. In de sloot werd niemand aangetroffen. Volgens de politie kan daarom aangenomen worden dat er naast de bestuuder, die ter plekke overleed, verder niemand in de auto zat.

De identiteit van de man is nog niet bekend.

Willem Kampers (19-10-2009 om 17:13)
Hoewel het erg is wat er gebeurt is, kan ik niet zeggen dat ik die weg zo gevaarlijk vindt. Een rechte weg met één afslag!!!! Wat moet er dan aan verandert worden? Vangrail langs de kant?
Nabestaande (19-10-2009 om 16:12)
Ik wil de nabestaande ,vrienden veel sterkte toewensen voor nu en in de toekomst. het bochtje waar het is gebeurd werd goed aan gegeven door witte paaltjes die zijn vorige jaar daar geplaatst .veel sterkte
Engeltje (19-10-2009 om 15:54)
Elroy was een goede jongen met een hard van goud. Een goede vriend van mijn dochter Chantal die kapot is van verdriet.
Engeltje (19-10-2009 om 15:52)
Ik heb net de berichten gelezen over de jongen die gisteren is verongelukt. Mensen hebben altijd een vooroordeel wie zegt dat hij te hard heeft gereden, wie zegt dat hij gedronken heeft mensen denk eens even na. Wat betekent dit voor zijn ouders.
Anoniem (19-10-2009 om 14:17)
Waarom nou hij =( R.I.P. eline, vriende en familieleden sterkte gewenst !
Middelburger (19-10-2009 om 13:51)
Zonde van z'n jonge jongen. ik lees dat hij nog maar net zijn rijbewijs had, miss. overmoedig. ik hoop voor hem dat hij niet teveel geleden heeft, aangezien hij daar vermoedelijk lang heeft gelegen(tussen 1 en 8.30uur?) ik wens een ieder sterkte toe in deze tijd. met name zijn ouders en familie.