Geen files

Heli ingezet bij ernstig ongeluk Hulst

Toegevoegd: 25-10-2009, 15.05 uur
Heli ingezet bij ernstig ongeluk Hulst
HULST - Bij een ernstig verkeersongeval in Hulst is vanmiddag één persoon zwaargewond geraakt. Een ander raakte eveneens gewond.

De slachtoffers, beiden motorrijders, kwamen rond 12.25 uur op de Nieuwe Zeedijk in botsing met een geparkeerde auto. De slachtoffers, een 25-jarige vrouw en een 32-jarige man uit België zijn, met nog onbekende verwondingen, naar het ziekenhuis vervoerd. De man is per ambulance naar het ziekenhuis in Terneuzen gebracht en de vrouw is met de traumahelikopter overgebracht naar een ziekenhuis in Gent.

De motorrijders deden overigens mee aan een grote toertocht: de jaarlijkse herfstrit van motorclub Hartrijders Hamme uit België, waarvan de opbrengst ten goede komt aan de Vlaamse Vereniging Autisme.

Artikel 5? (26-10-2009 om 00:25)
Motorclub in Eersel hield een dag voor verst. gehandicapten, op het terrein zelf, prachtig, sommigen mochten in zijspan een (rustig) ritje maken, waarom ZELF rondrijden als smoes voor mensen die je beter PERSOONLIJK zou kunnen helpen, en dan nog racen ook, onder het mom van goed doel...
Hurricaniac (25-10-2009 om 23:11)
Bah, critiek geven is altijd gemakkelijker, meer dan 3200 deelnemers, en maar 2 ongevallen waarvan 1 gedeeltelijk veroorzaakt door een automobilist, wel ik vind die Herfstrit een succes. Motorrijders, zijn mensen met een groot hart, wij staan steeds parraat voor de andere.
Marijke (25-10-2009 om 22:41)
Jammer dat leden van deze toerclub zich op zo'n wijze manifesteren als rechthebbenden van zeeuws vlaanderen door de bewoners van de straten die met hun eigen auto boodschappen of andere bestemmingen willen doen niet de gelegenheid bieden om op een normale manier hun parkeerplaats af te rijden.
Koos (25-10-2009 om 22:33)
Een goed doel steunen: prima! de naam motor toertocht door sommigen laten misbruiken door er een race van te maken: schandalig!!! Waarom moeten sommigen (racekuipen) zo gruwelijk asociaal hard racen? kan de organizatie dergelijke lieden die het motor-imago verpesten niet meteen naar huis sturen?
Toeschouwer (25-10-2009 om 21:41)
En kom op zeg, een toertocht maken ze omdat ze dat leuk vinden, niet omdat er een goed doel aan verbonden is. Alsof ze anders geen tochten rijden!
Toeschouwer (25-10-2009 om 21:36)
Denk dat veel rijders hartrijders verwarren met hardrijders. Wat een race was het! En wat een rotherrie maken zoveel motoren. Ongelooflijk dat de politie niet optrad. Moet je met je scootertje eens proberen, teveel decibels produceren en wat te hard rijden. Goede doel": collectebus of gironummer!