Geen files

Heli ingezet bij ernstig ongeluk Hulst

Toegevoegd: 25-10-2009, 15.05 uur
Heli ingezet bij ernstig ongeluk Hulst
HULST - Bij een ernstig verkeersongeval in Hulst is vanmiddag één persoon zwaargewond geraakt. Een ander raakte eveneens gewond.

De slachtoffers, beiden motorrijders, kwamen rond 12.25 uur op de Nieuwe Zeedijk in botsing met een geparkeerde auto. De slachtoffers, een 25-jarige vrouw en een 32-jarige man uit België zijn, met nog onbekende verwondingen, naar het ziekenhuis vervoerd. De man is per ambulance naar het ziekenhuis in Terneuzen gebracht en de vrouw is met de traumahelikopter overgebracht naar een ziekenhuis in Gent.

De motorrijders deden overigens mee aan een grote toertocht: de jaarlijkse herfstrit van motorclub Hartrijders Hamme uit België, waarvan de opbrengst ten goede komt aan de Vlaamse Vereniging Autisme.

WS (25-10-2009 om 21:07)
Wij hoorden dat quads op 2 wielen door de bocht gingen! Tijdens het uitlaten van de honden bovenop de dijk waren er weinig die demax. snelheid handhaafden. Mooie tocht om te zien maar houden aan de snelheid om dit soort narigheden (we hebben beide slachtoffers zien liggen..) te voorkomen aub!
Vic (25-10-2009 om 20:32)
Ik was vandaag ook deelnemer aan de Herfstrit en kwam langs de plaats van het ongeval. Een ongeluk zit in een klein hoekje en zo wordt je op een vervelende manier op de feiten gedrukt hoe kwetsbaar je bent. Ik wens beide motorrijders heel veel sterkte en een spoedig herstel toe!
Erwin (25-10-2009 om 19:35)
Zullen we dan de auto,s ook maar verbieden met hun massaliteit flip?? Daar gebeurd gelukkig nooit wat mee. Beetje domme praat dus. Gewoon pech en kan iedereen gebeuren. Sterkte voor de motorijders van een automobilist.
Ik (25-10-2009 om 19:34)
Natuurlijk Flp,dat is het.Laten we jouw regeltje gelijk ook voor auto's invoeren,zijn we in één keer van de files af en heeft de motorrijder eindelijk de ruimte.Heb je nog meer slimme ideeën? Sterkte voor de motorrijders, die meer oog voor de medemens hebben dan Flp.
PL (25-10-2009 om 19:20)
Deze motorrit werd georganiseerd ten voordele van autisme, ik mag hopen Flp dat in uw directe omgeving geen autisme voorkomt, en veroordeel niet direct een goed initiatief omdat er een ongeval gebeurd. Hartrijders keep up the good work.
Bart (25-10-2009 om 19:12)
Een ongeluk kan altijd gebeuren en het is steeds weer erg voor diegene die er direct of zijdelings bij betrokken zijn. De saamhorigheid op de weg, en op de stop en halte plaatsen, is groot en zonder onenigheden. Helaas zijn er motorbestuurders die het begrip TOERRIT niet begrijpen en dat is jammer.