Heli ingezet bij ernstig ongeluk Hulst

Toegevoegd: 25-10-2009, 15.05 uur
Heli ingezet bij ernstig ongeluk Hulst
HULST - Bij een ernstig verkeersongeval in Hulst is vanmiddag één persoon zwaargewond geraakt. Een ander raakte eveneens gewond.

De slachtoffers, beiden motorrijders, kwamen rond 12.25 uur op de Nieuwe Zeedijk in botsing met een geparkeerde auto. De slachtoffers, een 25-jarige vrouw en een 32-jarige man uit België zijn, met nog onbekende verwondingen, naar het ziekenhuis vervoerd. De man is per ambulance naar het ziekenhuis in Terneuzen gebracht en de vrouw is met de traumahelikopter overgebracht naar een ziekenhuis in Gent.

De motorrijders deden overigens mee aan een grote toertocht: de jaarlijkse herfstrit van motorclub Hartrijders Hamme uit België, waarvan de opbrengst ten goede komt aan de Vlaamse Vereniging Autisme.

Frans (25-10-2009 om 17:03)
Beetje kort door de bocht FLP, meestal worden bij dit soort toertochten juist rustig gereden. Ik denk dat u de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt, zo komt uw reactie op mij over.
M. (25-10-2009 om 16:32)
@ FLP het had net zo goed kunnen gebeuren zonder de massaliteit... Waarom moeten er altijd gelijk conclusies getrokken worden, zonder dat de exacte oorzaak duidelijk is
Flp (25-10-2009 om 16:05)
Leuk een motortoertocht, alleen veel te veel motoren. Niet verwonderlijk dat er gewonden vallen, valt me mee dat er niet meer gebeurd. Gewoon deze massaliteit verbieden!!!!!!!