A58 dicht door verloren bieten

Toegevoegd: 26-10-2009, 17.54 uur
Door: Manfred Berrevoets
KAPELLE - De A58 van Vlissingen richting Bergen op Zoom is ter hoogte van Kapelle afgesloten vanwege een grote hoeveelheid suikerbieten die op de weg liggen.

Maandag rond 17.00 uur verloor een vrachtwagen door nog onbekende oorzaak een grote hoeveelheid suikerbieten. De bieten lagen over ongeveer 1,5 kilometer verspreid.

Vanwege de onveilige verkeerssituatie is de A58 afgesloten en is er een omleiding ingesteld via de Oude Rijksweg. Bezemwagens zijn ingezet om het wegdek schoon te maken. Volgens de politie ontstond er een file van ruim 2 kilometer.

Jan (28-10-2009 om 16:53)
Wat mij opvalt dat van de vele reactie's een heleboel nergens opslaat ze weten gewoon niet waar ze het overhebben staan ze een keer in een file, er staan hele dagen file's in nedeland, maak je nu eens druk over dingen die echt nuttg zijn gr jan
Welles nietes (28-10-2009 om 09:45)
Wel of niet chichorei. Maakt het uit wat die vervoerde. Zo te lezen zijn de mensen die op dat moment in de file zaten er niet blij mee. Wees blij dat je dan niet in de randstad woont , daar is het normaal da tje in de file staat. Gelukkig zijn er geen gewonde gevallen.
John (27-10-2009 om 20:12)
Erik het was wel cichorei want die auto heeft na mij geladen bij de zelfde kraan en het was gisteren al om 5 uur gebeurt he en de fabriek is open tot 8 uur dus die colega had er makkelijk optijd kunnen zijn maar gelukkig geen gewonden het had veel erger kunnen zijn. we zijn niet voor niks verzekerd
Eric (27-10-2009 om 00:58)
1e: John, sinds wanneer rijden ze 's avonds chichorei (dan is die fabriek gesloten voor aanvoer) 2e:De beste stuurlui........., al die mensen met die negatieve reacties maken zeker nooit fouten en hun spullen gaan zeker nooit kapot??? Dit is gewoon dikke pech en zwaar klote als je dit overkomt...