Grote alcoholcontrole van start

Toegevoegd: 14-11-2009, 22.26 uur
Grote alcoholcontrole van start
POORTVLIET - In Poortvliet is vanavond rond negen uur het startsein gegeven voor een grote alcoholcontrole.

De controle, die van start ging bij een café aan de Markt, hield in dat leden van de Thoolse Jongerenraad jongeren aanbood een vrijwillige blaastest af te laten leggen. Hierbij werd bekeken of de jongeren na de stapavond nog wel of niet aan het verkeer deel konden nemen. In en rond het dorp werden weggebruikers door de politie gecontroleerd.

Later vanavond zal ook nog op andere plekken worden gecontroleerd.

Hm (15-11-2009 om 14:07)
Goeie actie dit zouden ze in heel nederland moeten doen. bij het verlaten van ieder cafe na 0:00 uur.