'Motorrijder weet niets meer van botsing'

Toegevoegd: 20-11-2009, 09.08 uur
ZIERIKZEE - De motorrijder die was betrokken bij het ernstige ongeval op de Zeelandbrug woensdagavond, kan zich niets meer van de botsing herinneren.

Volgens de politie heeft de 24-jarige man uit de gemeente Goes een zeer zware hersenschudding opgelopen. Hij ligt nog in het ziekenhuis. De andere betrokkenen, een 55-jarige wielrenner uit de gemeente Borsele en een 16-jarige bromfietser uit de gemeente Schouwen-Duiveland, raakten eveneens gewond.

De fietser werd in kritieke toestand naar Rotterdam gebracht. Over zijn huidige toestand is niets bekend. De bromfietser is door een ambulance overgebracht naar de huisartsenpost, hij kon na behandeling weer naar huis.

De politie weet nog steeds niet wat er precies is gebeurd en is daarom op zoek naar mensen die meer informatie hebben over het ongeval. Mensen die het ongeluk hebben gezien worden verzocht zich te melden via 0900-8844, of op het politiebureau in Zierikzee.

Zie ook:
- Gewonden bij ernstig ongeval Zeelandbrug (18-11-2009)

Bennie wijs (22-11-2009 om 16:33)
Er zitten hier een paar reacties bij waarvan ik denk, waar bemoei je je in hemelsnaam mee. Je weet niks van dit ongeval. Toch lopen zeiken. De politie tast nog in het duister, dus loop ff niks te verzinnen. Verder iedere betrokkene beterschap.
Dagelijkse Brugrijder (22-11-2009 om 10:49)
Rij dagelijks over de brug. Wordt enige tijd geleden door een zwarte brommer (?) op het fietspad ingehaald met ca. 90 km/h. Aprilia Racing. Hij was eerder bij de stoplichten Goes als ik, ondanks alle kruisingen etc. Waarom is er geen website van de politie om dit soort zaken te melden?
W (21-11-2009 om 22:27)
Nou de motor rijder ligt nog steeds in het ziekenhuis hoor!!! En het is nietalleen een hersenschudding
A3 (21-11-2009 om 11:52)
Een paar weken geleden zien rijden parallel aan de Deltaweg op een moment dat het (vrijwel) donker was: een zwarte brommer (althans dat dacht ik) met een zwart geklede berijder (donkere kleding, donkere helm), geen verlichting, geen kenteken gezien, snelheid naar schatting een kilometertje of 90.
Tom (21-11-2009 om 10:06)
De Zeelandbrug is helemaal niet gevaarlijk! Als je gewoon licht voert hoef je alleen maar rechtuit te rijden. Verder ben ik nog nooit een motorrijder op het fietspad tegen gekomen en ik fiets toch bijna dagelijks over de brug...
Denk (21-11-2009 om 08:43)
Ondanks dat het niet mag zou dan motorrijder uit de wind willen rijden op de brug.Misschien is dat de reden dat hij daar reed.Het waaide wel superhard.en motors en autos zo naast elkaar met deze wind isenger dan je denkt.Dan maar op het fietspad hijdacht dat er weinig verkeer zou rijden?is een gok.