Politie onderzoekt vier inbraken

Toegevoegd: 01-12-2009, 17.00 uur
MIDDELBURG - De politie onderzoekt de inbraken in een winkel in Middelburg, een bedrijf in Dreischor en twee panden in Noordgouwe.

In de nacht van maandag op dinsdag werd ingebroken in een winkel in de Maasstraat in Middelburg. Er werd een deur geforceerd en uit de winkel werd een onbekend geldbedrag weggenomen.

De inbraken in Noordgouwe vonden plaats in de nacht van maandag op dinsdag. Van beide panden werd een ruit geforceerd, waardoor men binnen kon komen. Uit een bedrijfsruimte werden enkele honderden euro's en computerapparatuur met onbekende waarde gestolen.

Uit een woning werden eveneens enkele honderden euro's gestolen. In dezelfde nacht werd ook ingebroken bij een bedrijf in Dreischor. Hier werd een deur vernield en er werd meer dan honderd euro gestolen.