Overlijden meisje (13) bevestigd

Toegevoegd: 10-12-2009, 10.49 uur
Overlijden meisje (13) bevestigd
BIGGEKERKE - Het 13-jarige meisje uit de gemeente Veere dat deze week zwaargewond raakte bij een ongeluk in Biggekerke is afgelopen nacht overleden. Dat heeft de politie vanochtend officieel bekend gemaakt.

Het meisje kwam maandag rond 07.30 uur op de Rondweg in Biggekerke met haar fiets in botsing met een bestelbus, welke werd bestuurd door een 40-jarige man uit de gemeente Veere.

Zie ook:
- 09/12/2009: Rectificatie: Meisje niet overleden
- 07/12/2009: Meisje zwaargewond bij aanrijding

Meelevend (15-12-2009 om 18:40)
Channa: sjonge volgens mij ben jij volmaakt?? of heb ik het mis? nog nooit een fout gemaakt in het verkeer? ERG KNAP! ook niet toen je 14 was? familie heel veel sterkte toegewenst in dit zeer zware verlies.
Channa (15-12-2009 om 12:28)
Ja en zo kunnen we eeuwenlang doorblijven discussieren erover, maar het is wel de waarheid. tis alleen jammer dat niemand het zegt, want ja, dan ben je gevoelloos e.d.. mensen hebben alleen respect voor een ander als er wat gebeurt, maar voor de rest heeft men alleen maar haast. :(
Leeuwjte (14-12-2009 om 23:44)
Channa hoe durf je zo iets te zeggen :S Het gaat wel over iemand die overleden is.. Kan wel zijn dat jij 2 kinders bent verloren maar dat je dan alsnog zon opmerking durft te maken. Toon respect voor mensen. Ik wens vrienden en familie heel veel sterkte toe !
Ellen (13-12-2009 om 22:44)
Hoe kunt u zo reageren shanna hier zijn geen woorden voor hoor, dit wens je niemand toe de familie niet en de chauffeur ook niet. Ik wens de naasten heel veel sterte toe, en de chauffeur ook.
Chicka68 (13-12-2009 om 21:21)
Channa, als jij al twee kinderen bent verloren snap ik niet dat je zo'n kille opmerking durft te plaatsten. Juist jij zou moeten weten dat het lot soms valse kaarten uitdeelt en het verdriet om dit lieve meiske enorm is. Een ongeluk kan een ieder overkomen en is verschrikkelijk voor alle partijen.
Fietser (13-12-2009 om 19:37)
De Fietsersbond heeft de wegbeheerder gevraagd om maatregelen te nemen, zoals ergens anders in de provincie dat er lichten gaan knipperen als fietsers de oversteek naderen. Voorts moeten automobilisten ook maar eens wat snelheid gaan minderen als ze een kruispunt naderen, net als in de bebouwde kom