Openstaande rioolput oorzaak ongeval

Toegevoegd: 28-12-2009, 22.30 uur
Door: Manfred Berrevoets
STAVENISSE - Zondagochtend rond 06.30 uur vond er op de Bosstraat in Stavenisse een eenzijdig ongeval plaats.

Een 20-jarige automobiliste uit de gemeente Tholen reed over de Bosstraat toen ze plotseling een harde klap hoorde en bijna met haar auto omsloeg. De vrouw bleek over een geopende rioolput te zijn gereden. Het deksel van de put was eruit gehaald en dwars in de put terug gezet.

Bij verschillende putten in genoemde straat was het deksel van de put eruit gehaald en op deze wijze terug gezet. De auto van de vrouw raakte mogelijk total loss. De politie verzoekt personen die iets gezien hebben zich te melden.

De politie is op zoek naar mensen die mogelijk gezien hebben dat personen in de nacht van zaterdag op zondag met deze putdeksels 'bezig' waren. Zij worden verzocht te bellen naar 0900-8844.

Sheikhrattle (29-12-2009 om 15:32)
Waar Gaat dit heen? Nee we leven al jaren in deze rot mentaliteit, gebaseerd op afgunst en jaloezie inplaats een vuist te maken tegen dit soort gedrag. Mensen kijken elkaar met de nek en achterdochtig aan en hebben natuurlijk niets of nooit gezien.(ver van mijn bed show) Aaanpakken dus.
FH (29-12-2009 om 14:56)
De vrouw heeft veel geluk gehad. Aantal jaren geleden is er in de gemeente woensdrecht iemand overleden die met zijn auto over de kop sloeg omdat er een paar onverlaten de put deksel verwijderd hadden. Hoop dat de dader`s gepakt worden. Dit zijn geen grappen meer
Marina (29-12-2009 om 14:14)
Beste @slowrider, deze 'geintjes' komen overal voor en degenen die dit doen beseffen niet wat dit voor gevolgen kan hebben! Heb het ook eens gezien dat een deksel van een kolk bij iemand op de oprit was gelegd, je zult maar met je voet precies in zo'n kolk stappen, gevolg een gebroken enkel of...
Willi van Hurck (29-12-2009 om 11:53)
Wie zoiets doet heeft geen verstand, het is te hopen dat die luitjes hetzelfde overkomt als die mevrouw, dan beseffen ze misschien wat ze gedaan hebben
Vitayalin (29-12-2009 om 11:11)
Zo hee dat zal schrikken geweest zijn. Nog een geluk dat het geen motor of scooter rijder was. Hopelijk wordt dit snel opgelost en afgestraft.
Goesenaar (29-12-2009 om 08:52)
Het verwijderen van een putdeksel in de straat is hetzelfde als poging tot doodslag. Dit moet zeer zwaar bestraft worden.