Woning verwoest door grote brand

Toegevoegd: 04-01-2010, 03.17 uur

De video wordt ingeladen...

Door: Manfred Berrevoets
NIEUW-NAMEN - Een uitslaande brand heeft in de nacht van zondag op maandag een woning volledig in de as gelegd.

De brand werd rond 01.40 uur ontdekt aan het Cantecleerplein in Nieuw-Namen. De brandweer zette in eerste instantie twee blusvoertuigen en een hoogwerker in. Bij aankomst bleek dat de ondergrondse brandkranen waren bevroren en er niet voldoende bluswater voor handen was. De brandweer riep daarom de hulp in van de Belgische brandweer. Deze kwam ter plaatse met een blusvoertuig en een tankwagen met 8000 liter bluswater.

De woning die niet bewoond werd is volledig uitgebrand. Het nablussen van de brand nam geruime tijd in beslag.

Jehsd (2-5-2010 om 15:18)
Respect voor de brandweer, laat ze maar zeuren over die toeters en bellen tot dat van hun in brand staat!!!
Petra (7-1-2010 om 12:42)
Alweer geweldig werk geleverd jongens! Jammer alleen dat mensen het vaak niet waarderen. Wij dragen jullie wel een warm hart toe. Brandweer Nedstaal Alblasserdam
Roxanne (5-1-2010 om 14:45)
Inderdaad bravo voor de brandweermannen! Trouwens over het hele land hoor!!
Sven (4-1-2010 om 17:58)
Respect voor de brandweer van nieuw namen ( valt mee dat ze jullie toch gepiept hebben want wordt wel eens vergeten toch )
Bok (4-1-2010 om 17:35)
Blij toe dat er nog mensen zijn die ons een warm hart toedragen er is toch al moeilijk om vrijwilligers te krijgen er is ook geen respect meer voor ons als je alles zo hoort,met oud en nieuw ben ik ook weer voor vanalles en nogwat uitgemaakt echt niet normaal meer. met vr groet jan.
Pompierke (4-1-2010 om 16:58)
Hey oud pompierke,,,,, !!! Bedankt voor je waardering kom er nog maar eens eentje drinken in de kazerne, Groeten Brandweer de Kauter