Dames ongeschonden uit in sloot gegleden auto

Toegevoegd: 08-01-2010, 14.06 uur
Dames ongeschonden uit in sloot gegleden auto
EEDE - Twee dames van 16 en 40 jaar uit Terneuzen zijn vrijdagmorgen ongeschonden uit hun auto gekomen na een ongeluk in Eede.

De twee gleden rond 09.45 uur door de gladheid op de Lievestraat in een naast de weg gelegen sloot. De brandweer werd gealarmeerd omdat de melding binnen was gekomen dat er sprake van een beknelling, maar uiteindelijk bleek dat iedereen zelf uit de auto had weten te komen.

Een bergingsbedrijf heeft de auto uit de sloot getakeld. De auto had geen schade opgelopen.

Eric (13-1-2010 om 13:08)
Bob, het is mijn wagen, vandaar...!!
Bob (8-1-2010 om 21:56)
Nou de dames hebben wel geluk gehad (en Eric je hebt gelijk mooie wagen ik heb die ook in het warm zilver) sterkte met alles dames
Joost (8-1-2010 om 17:59)
Geluk gehad dames, maar wat word er gedaan aan de oorzaak, gladheidsbestrijding. Overheden verschuilen zich achter te korten aan zout ed. Is dit (wan) beleid of zo? Een gerichte planning zou kunnen helpen.
A.G (8-1-2010 om 14:52)
Geluk bij een ongeluk. Auto ook nog ongeschonden!
Eric (8-1-2010 om 14:52)
Goed afgelopen dames!! (Leuke auto trouwens met een prima vaantje !!)