Man kritiek na val op straat in Middelburg

Toegevoegd: 09-01-2010, 13.53 uur

De video wordt ingeladen...

MIDDELBURG - De hulpdiensten hebben vanmiddag op de Torenweg in Middelburg lange tijd een man gereanimeerd die ten val was gekomen.

Het slachtoffer werd rond 12.50 uur op het fietspad nabij het ROC Zeeland gevonden door omstanders. Zij legden het slachtoffer in de stabiele zijligging. Toen bleek dat het slachtoffer geen ademhaling en hartslag meer had, werd gestart met reanimatie. Twee ambulances en de traumahelikopter uit Rotterdam werden, evenals een auto van de huisartsenpost Vlissingen, opgeroepen om professionele hulp te verlenen.

De man is met een ambulance naar het ziekenhuis in Vlissingen vervoerd. Zijn toestand is kritiek.

Kurby (11-1-2010 om 16:17)
Veel sterkte toegewenst, die kinderen zullen dit hun hele leven niet meer vergeten, nogmaals veel sterkte.
TT (10-1-2010 om 20:15)
Als vrijwilligster van het rode kruis kan ik alleen maar zeggen: Proficiat, voor degene die gelijk gestart zijn met reanimatie.
Adrian (10-1-2010 om 20:12)
Ik begrijp dat deze man is overleden.Ik wens familie en vrienden sterkte in deze moelijk tijd.
Gemeente reiniger (10-1-2010 om 15:55)
Dit wat mijn colega heeft gedaan kan iedereen, en zo hoort het ook naar mijn mening. Maargoed wel leuk om die berichtjes te lezen met alle bedankjes. Groeten Jeroen
Olaf (9-1-2010 om 21:41)
Ook deze ambtenaar van de gemeente middelburg heeft weer puik werk afgeleverd dmv reanimatie. Hij verdient een hulde.mvg je collega
Peter (9-1-2010 om 19:57)
Hulde voor de medewerker van de gemeente Middelburg die gelijk is begonnen met de reanimatie.