Bouwkeet verwoest door felle brand

Toegevoegd: 11-01-2010, 13.31 uur
Bouwkeet verwoest door felle brand
Door: Manfred Berrevoets
TERNEUZEN - Op het terrein van de Vliegende Vaart in Terneuzen is zondagavond een bouwkeet door een felle brand verwoest.

De brand werd rond 19:25 uur ontdekt en is met twee stralen hoge druk geblust door de Terneuzense brandweer. De bouwkeet stond op een open grasveld en vormde dus geen gevaar voor de omgeving.

Brandstichting is vermoedelijk de oorzaak van de brand.

Junior (15-1-2010 om 21:10)
@adriaan. Het laatste zit in de redelijk goede richting. Hoezo zou ik het anders weten???
Adriaan (15-1-2010 om 16:01)
Junior....ik bedoel: houden de BRANDSTICHTINGEN in die hoek van Terneuzen dan nooit op ? Het gaat niet om lawaai..!!!maar om branden. Je zal er maar wonen, om angstig van te worden.
TT (12-1-2010 om 17:42)
Dit iss om meningen te geven niet om ruzies te maken. Het is jammer van de brand,en er gebeurt de laatste tijd idd erg veel in Zeeuws vlaanderen van diefstal tot brandstichting toe. Sorry Junior maar je houd je verdacht op met je antwoorden. Mvg TT
Junior (12-1-2010 om 08:37)
Kan je proberen haha
Hennie (11-1-2010 om 21:45)
Ja, jammer Junior, misschien moeten ze jou eens oppakken? Houden in Terneuzen dan die branden op?
Junior (11-1-2010 om 21:23)
@adriaan. Pardon daar gebeurt bijna nooit wat. Het is soms alleen in DE ZOMER een beetje leven ENdat is ook nog van het zwembad dus.............................. JOU buurt is zekker helemaal PERFECT??