Geen files

AED voor EHBO vereniging Middelburg

Toegevoegd: 20-01-2010, 19.27 uur
AED voor EHBO vereniging Middelburg
MIDDELBURG - De Middelburgse EHBO-vereniging beschikt sinds gisteren over een Automatische Externe Defibrilator (AED).

De aanschaf van het apparaat is mede mogelijk gemaakt door de Rabobank. Zij gaf een flinke financiële bijdrage. De AED zal vanaf nu bij de standaarduitrusting horen van het team van hulpverleners van de vereniging. Het apparaat zal dus aanwezig zijn tijdens evenementen in Middelburg en omgeving.

Bij de overdracht van de AED werden de hulpverleners uitgebreid geïnstrueerd door de leverancier van de AED, Life Support Walcheren uit Koudekerke. Alle hulpverleners hebben op hun EHBO-diploma de aantekening AED bediener. Die is nodig om de AED te mogen bedienen.

Wouter (21-1-2010 om 00:11)
AED:"schok niet nodig". Gelukkig maar Michiel
M. hoogesteger (20-1-2010 om 23:26)