Ernstig ongeluk Postweg Yerseke

M (6-2-2010 om 18:05)
Rust in vrede <3.
- (5-2-2010 om 23:08)
Of je nou (te) hard rijd of niet, het is altijd erg als er zo een ongeluk gebeurd. Dit wens je niemand toe en zeker niet iemand op die leeftijd. Sterkte aan alle betrokkenen en de hulpverleners.
RodeTulp. (2-2-2010 om 14:28)
Ik ken je van vroeger.. Heel lang geleden. Maar moet hier steeds aan denken.. Wil de familie en vrienden heel veel sterkte en kracht toewensen.. --Achter tranen van verdriet, schuilt de glimlach van herinnering.-- Rust zacht..
Wouter de Kunder (29-1-2010 om 22:25)
Jammer dat mensen gelijk hun oordeel gaan geven over een situatie waar hij/zij niet bij is geweest. Het gaat hier tenslotte om een mensenleven, laten we dat voorop stellen, en niet hoe het is gebeurd. heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden. R.I.P. Raoul
Maaike (29-1-2010 om 21:37)
Een kind verliezen is het ergste wat iemand kan overkomen, op wat voor manier dan ook. Ik wens de ouders heel veel sterkte toe met dit zware verlies.
@@@Dennis (29-1-2010 om 20:27)
Allereerst alle familieleden en betrokkenen van harte sterkte toegewenst bij dit zo zwaar verlies. En Dennis, of je hem nu kende of niet, niet belangrijk. Het voegt niets toe aan je verhaal. Wat wil je daarmee zeggen dan? Het is al erg genoeg. Nogmaals heel veel sterkte toegewenst aan de familie.