Jongen (18) overleden na ongeval

Toegevoegd: 29-01-2010, 08.04 uur
Jongen (18) overleden na ongeval
Door: Manfred Berrevoets
YERSEKE - Het slachtoffer dat donderdagavond betrokken was bij een ongeval op de Postweg in Yerseke is overleden. Dit heeft de politie tegenover deze website bevestigd.

Volgens de politie gaat het om een 18-jarige jongen uit de gemeente Kapelle. Door nog onbekende oorzaak raakte het slachtoffer rond 20.40 uur met zijn auto te water. De man werd al reanimerend overgebracht naar het ziekenhuis. Hier is hij later aan zijn verwondingen overleden.

De politie heeft ter plaatse een technisch onderzoek gedaan. Over de toedracht van het ongeval bestaat nog geen duidelijkheid.

Zie ook:
- 28/01/2010: Ernstig ongeluk Postweg Yerseke

Willy (31-1-2010 om 12:31)
Voor allen die hem lief hebben. NU HIJ DOOD IS TREUR MAAR NIET HIJ IS ECHT NIET WEG. HET IS DE HEIMWEE DIE HIJ ACHTER LAAT, DOOD IS HIJ PAS ALS JULLIE HEM ZIJN VERGETEN. Fam.Goossens
Willy (31-1-2010 om 12:29)
Misschien reed hij wel iets te hard maar zijn wij niet allemaal jong geweest en door het oog van de naald gekropen. Het wordt misschien een tijd dat de leeftijd voor het behalen van je rijbewijs eens word herzien. Sterkte voor allen die hem lief hebben.
Ties (30-1-2010 om 09:33)
Heel veel sterkte.
C (29-1-2010 om 20:25)
Sterkte
Familie Braam (29-1-2010 om 20:02)
Namens de familie Braam/van Stel wil ik alle hulpverleners heel erg bedanken. Niets meer dan lof voor jullie inzet. Met veel verdriet heeft alle inzet niet mogen baten.
Marja (29-1-2010 om 19:55)
Arme jongen zo jong verongelukt in luttele seconden misschien is deze jongen onwel geworden of een epileptische aanval gehad en dan kan het mis gaan zonder schuld te hebben of wat dan ook, heel erg de arme knul wens zijn familie heel veel moed en sterkte om dit zware verlies te kunnen verwerken