Brand in studio van zanger Alwin

Toegevoegd: 30-01-2010, 19.39 uur
Brand in studio van zanger Alwin
Door: Manfred Berrevoets
KAPELLE - Het nieuwe kantoor en de studio van de Zeeuwse Havenzanger Alwin Rennen zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag door brand verwoest.

Alwin had net opgetreden tijdens het benefietconcert in de Zeelandhallen en de spinningmarathon van JCI de Bevelanden toen hij bij thuiskomst een rooklucht rook. De brandweer van Kapelle is ter plaatse geweest en heeft met een warmtebeeldcamera de ruimte geïnspecteerd en vervolgens geventileerd.

Stichting Salvage is ter plaatse geweest om de schade te inventariseren. De apparatuur in de studio moet waarschijnlijk als verloren worden beschouwd. De oorzaak van de brand is vermoedelijk kortsluiting.

Jeannette v minnen otterspeer (31-1-2010 om 18:42)
Alwin en renate dit verdienen jullie niet.wij leven ook met jullie mee en zoals ze hier in zeeland zeggen (komt goed hoor)
De fanclub (31-1-2010 om 11:10)
Alwin en Renate wat is dit erg zo,n gezellig kantoor en studio uitgebrand. veel sterkte verder