Felle brand bij korfbalvereniging

Toegevoegd: 30-01-2010, 20.51 uur
Felle brand bij korfbalvereniging
Door: Manfred Berrevoets
VLISSINGEN - Bij korfbalvereniging Seolto aan de Wildbaan in Vlissingen heeft zaterdagavond een felle brand gewoed.

Rond 19.45 uur werd de brand gemeld bij de ingang van het gebouw. De brandweer had de brand snel onder controle en heeft het pand geventileerd. Vermoedelijk heeft er een rubberen deurmat in brand gestaan. Dit zorgde voor een forse rookontwikkeling en een zwarte aanslag op het pand.

De brand is mogelijk aangestoken. De politie heeft de zaak in onderzoek.

Peter (31-1-2010 om 16:35)
De politie moet maar eens nagaan wie die jongelui zijn die daar regelmatig op scootertjes rondhangen!
Vlissinger (31-1-2010 om 00:54)
Zeer triest dat dit moest gebeuren! Gelukkig staat het clubhuis er nog! Het had veel erger kunnen zijn... Hopelijk blijft het bij dit voorval.