Fietsster gewond bij aanrijding in Goes

Toegevoegd: 05-02-2010, 00.24 uur
GOES - Donderdagmorgen zijn op de Van der Spiegelstraat in Goes een fietsster en een automobilist met elkaar in botsing gekomen.

De fietsster, een 39-jarige vrouw uit Goes, verleende rond 08.30 uur geen voorrang aan een 36-jarige automobilist uit Middelburg.

Ze liep schaafwonden in haar gezicht op.

Jaap vergeer (5-2-2010 om 21:08)
Jan S, De fietsster verleende geen voorrang!!! zij veroorzaakt dus zelf het ongeluk, dat heeft met snelheid toch niets te maken? Er wordt in Goes trouwens vrijwel nergens echt hard gereden. Daarvoor moet je in de randstad zijn.
JanS (5-2-2010 om 18:32)
Een beruchte straat. Veel automobilisten rijden er te hard, uiteraard de blik op oneindig (overigens een club met veel leden!) en met alles bezig, behalve autorijden. Wanneer doen we nu eens echt iets aan de verkeersveiligheid, aan de CHAUFFEUR dus? Rijbewijs tijdje innemen?
Jaap Vergeer (5-2-2010 om 10:24)
Dit soort ongelukken wordt in de hand gewerkt door de wetgeving. Fietsers beginnen te denken dat, omdat zij meer beschermd zijn voor de wet, ze alles kunnen doen en laten. ZIJ mogen wel door rood rijden bijvoorbeeld. Als daar wat van gezegd wordt door de politie dan hebben die het nog gedaan ook.