Met de schrik vrij na ongeluk Goes

Toegevoegd: 10-02-2010, 17.34 uur

GOES - Woensdagmorgen is rond 11.30 uur op de Kattendijksedijk in Goes een auto van de dijk afgegleden. De automobilist kwam met de schrik vrij.

De 53-jarige automobilist uit de gemeente Goes raakte in de berm toen hij uitweek voor een sneeuwschuiver die vanuit de andere richting hem kwam naderen.

De auto begon te slippen en is toen naar beneden gegleden, half van de dijk af, maar is nog net op een hekwerk blijven hangen. Niemand raakte gewond.

Marcel (11-2-2010 om 11:09)
Denken jullie nou echt dat een sneeuwschuiver voor iedereen gaat stoppen tot ze voorbij zijn? dan krijgen wij weer een ander nieuwsbericht, met de kop: Slechts 100 meter weg sneeuwvrijgemaakt. of sneeuwschijver zit ast in berm door uitwijken voor auto
Jacco (11-2-2010 om 10:31)
Jeetje,wat een gezeik dat deze dijk onveilig zou zijn.Het ligt aan de weggebruiker zelf,dus ook aan een sneeuwschuiver die vaak denken dat de weg van hun is.En je kan beter in het Goese meer strooien dan een dijk. Maar voor diegene die bang zijn op deze dijk,er zijn alternatieve routes genoeg hoor.
Kobuss (11-2-2010 om 09:49)
Tja, die sneeuwschuivers douwen gewoon door hoor. Moest in mn eigen dorp van de week ook maar aan de kant zien te komen met de auto omdat dat ding op je af komt gestormd. Zitten zeker geen remmen op? Gelukkig is hier geen lichamelijk letsel !!
Condor (11-2-2010 om 08:40)
Die sneeuwschuivers hebben veel ruimte nodig en dan geef je die ook en als er geen zout oid is om te strooien dan is dat zo. Ik vond het ook minder gisteren, ben ook terug moeten keren. Is eenmaal zo en ik klan dat ook niet veranderen
SlowRider (11-2-2010 om 00:23)
Je snelheid aanpassen doet wonderen. En ja, degene die sneeuw schuift heeft inderdaad heel de weg nodig want de berm hoeft ie niet sneeuwvrij te maken. Al dat hersenloze commentaar altijd !!!
Vonck (10-2-2010 om 23:37)
Inderdaad Rillander! De sneeuwschuiver had de auto ook kunnen zien aankomen en in de berm kunnen stoppen!