Slachtoffer (82) brand overleden

Toegevoegd: 16-02-2010, 11.44 uur
TERNEUZEN - De 82-jarige vrouw die gisteren zwaargewond raakte bij een brand in Terneuzen is overleden. Dat heeft de politie tegenover deze website bevestigd.

De vrouw zat in haar elektrische rolstoel toen rond 19.55 uur brand ontstond. De kleding van het slachtoffer vloog in brand en ze werd met zware brandwonden overgebracht naar het ziekenhuis in Gent. Daar is ze aan haar verwondingen overleden.

De brand is mogelijk ontstaan als gevolg van een brandende sigaret.

Zie ook:
- Zwaargewonde bij brand verzorgingshuis (15-02-2010)

Familielid slachtoffer (18-2-2010 om 10:47)
Namens de familie van het slachtoffer wil ik iedereen bedanken voor jullie medeleven in deze voor ons moeilijke tijd. Ook wil ik nogmaals het betreffende verzorgend personeel bedanken voor hun moedige daad,jullie hebben al mogelijke gedaan
Els (17-2-2010 om 09:31)
Praat niet zo'n onzin, Anoniempje. Het gaat om hun HUIS. Natuurlijk mag je daar op sommige plekken roken.
Sas (16-2-2010 om 18:57)
Heel veel sterkte toegewenst aan famillie en personeel als ook voor alle medebewoners van het bejaarden tehuis
Jaap Vergeer (16-2-2010 om 17:25)
Wat een afschuwelijk ongeluk voor iemand die zich al niet goed kon redden. Veel sterkte aan alle nabestaanden.
Alisha (16-2-2010 om 13:02)
Heel veel sterkte voor de nabestaande wat erg.verschrikkelijk.
Ook iemand uit de zorg (16-2-2010 om 12:41)
Sterkte voor de Familie en voor het personeel. Das echt schrikken zoiets,gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt. Je denkt toch dat mensen veilig zitten in een rolstoel maar ook dat is niet meer veilig. Die verzorgende neem ik me petje voor af hoor!! Knap werk!!!